BENVINGUTS

10 04 2011

Benvinguts, a partir d’ara, aquesta adreça (www.futbolclubpalafrugell.wordpress.com) serà la plana NO oficial del futbol Palafrugell. M’he vist obligat a prendre aquesta decisió després de que alguns membres de la junta m’obliguessin a censurar un escrit (i em van deixar molt clar que a partir d’ara tots els escrits passarien per la junta abans de ser penjats). Els meus ideals van en contra de la censura, crec que és una falta de respecte cap a les persones que volen expressar la seva opinió, jo crec en la llibertat d’expressió i en que qualsevol pugui expressar el seu punt de vista (això si, sense insultar) ja sigui negatiu o positiu. Crec que així s’ha fet mentre jo he mantingut la plana oficial, i em nego a canviar de filosofia.

 

Em van dir que tragués l’escrit i si no es podia que donés de baixa la plana web i en tornés a crear una de nova. Donar de baixa una web amb 6 mesos de vida i més de 8.000 visites per un escrit! Com que aquesta plana  (www.futbolclubpalafrugell.wordpress.com) és meva i no té res a veure amb el F.C Palafrugell, i davant l’amenaça de ficar-me en “lius” si continuava fent servir una web amb el domini al meu nom parlant en nom del Palafrugell he decidit fer d’aquesta plana la plana no oficial. Dilluns els hi donaré l’adreça amb les contrasenyes de la web www.fcpalafrugell.cat de la qual a partir d’ara no tindré res a veure i no en vull saber res més.

 

www.futbolclubpalafrugell.wordpress.com, no té res a veure amb el Futbol Club Palafrugell, això si, la meva intenció es continuar oferint tota la informació que pugui aconseguir. Espero que vosaltres continueu confiant  en mi i em continueu enviant els articles i les fotografies. També m’agradaria que expreseu la vostra opinió i que aquesta web es converteixi en un lloc per parlar lliurement de futbol i els temes que ens interessin des de tots els punts de vista. A partir d’ara no disposarem de la mateixa informació, és per això que és molt més important la vostra participació si volem tenir una plana actualitzada i viva.Per la meva part continuaré penjant resultats, classificacions i tot allò que estigui al meu abast sense el suport de la junta del Palafrugell.

 

El e-mail continua siguen el mateix fcpalafrugell@yahoo.es perque també esta al meu nom, aixi podeu continuar enviar les cronicas i fotografias de la mateixa forma que fins ara.

 

Aquesta web sera com volguem que sigui i tindrà el contingut que tots volem que tingui.

 

Gràcies a tots.

 

Pau Peña


Acciones

Information

Deja un comentario